2. Analiza obstoječega stanja
- preučitev pridobljene dokumentacije in ostalih informacij
- ugotovitev potreb stranke (identifikacija nevarnosti, ki jim je stranka izpostavljena)
- analiza ustreznosti obstoječega zavarovalnega kritja in predlogi za optimizacijo
4. Analiza prejetih ponudb
- pregled ustreznosti ponudb
- priprava primerjalne analize na stranki razumljiv način
- predstavitev ponudb stranki
6. Aktivnosti tekom trajanja zavarovalne pogodbe
- spremljanje zavarovalnega trga in priporočila glede morebitnih izboljšav kritja
- pomoč pri reševanju škodnih primerov
- skrb za pravočasno in ustrezno obnovo zavarovanj
- pomoč pri vodenju administracije
- asistenca pri vsakršnih vprašanjih / težavah v povezavi z zavarovanji

1. Uvodni sestanek
- predstavitev delovanja podjetja stranke
- pridobitev informacij, pomembnih z vidika tveganj in nevarnosti
- pridobitev obstoječe zavarovalne dokumentacije
3. Komunikacija z zavarovalnicami
- priprava povpraševanja
- prilagoditve pogojev zavarovanja / zavarovalnega kritja potrebam stranke
- pogajanja glede obsega kritja in višine premije
5. Sklenitev zavarovalne pogodbe
- po prejemu odločitve s strani stranke / potrditve ponudbe, naročimo izdajo zavarovalne dokumentacije
- pregled ustreznosti dokumentacije in skladnosti s ponudbo
- posredovanje doklumentacije stranki v podpis / potrditev
1. Uvodni sestanek
- predstavitev delovanja podjetja stranke
- pridobitev informacij, pomembnih z vidika tveganj in nevarnosti
- pridobitev obstoječe zavarovalne dokumentacije
2. Analiza obstoječega stanja
- preučitev pridobljene dokumentacije in ostalih informacij
- ugotovitev potreb stranke (identifikacija nevarnosti, ki jim je stranka izpostavljena)
- analiza ustreznosti obstoječega zavarovalnega kritja in predlogi za optimizacijo
3. Komunikacija z zavarovalnicami
- priprava povpraševanja
- prilagoditve pogojev zavarovanja / zavarovalnega kritja potrebam stranke
- pogajanja glede obsega kritja in višine premije
4. Analiza prejetih ponudb
- pregled ustreznosti ponudb
- priprava primerjalne analize na stranki razumljiv način
- predstavitev ponudb stranki
5. Sklenitev zavarovalne pogodbe
- po prejemu odločitve s strani stranke / potrditve ponudbe, naročimo izdajo zavarovalne dokumentacije
- pregled ustreznosti dokumentacije in skladnosti s ponudbo
- posredovanje doklumentacije stranki v podpis / potrditev
6. Aktivnosti tekom trajanja zavarovalne pogodbe
- spremljanje zavarovalnega trga in priporočila glede morebitnih izboljšav kritja
- pomoč pri reševanju škodnih primerov
- skrb za pravočasno in ustrezno obnovo zavarovanj
- pomoč pri vodenju administracije
- asistenca pri vsakršnih vprašanjih / težavah v povezavi z zavarovanji